خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1395/11/13 - 10:19
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
سرویس : صحن
خضری در تذکری؛

انتقاد از صحبت‌های استاندار آذربایجان غربی خطاب به کولبران/ کولبران قاچاقچی نیستند + فیلم

نماینده مردم سردشت و پیرانشهر از صحبت‌های استاندار آذربایجان غربی که کولبران را قاچاقچی خطاب کرده بود به شدت انتقاد کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری خانه ملت، رسول خضری در نشست علنی امروز (چهارشنبه،13 بهمن ماه) مجلس شورای اسلامی در تذکری خطاب به رئیس جمهور گفت: با توجه به حادثه اخیری که برای کولبران رخ داد تعدادی از این عزیزان جان خود را از دست دادند این در حالی است که متأسفانه بیانات اتهامی استاندار آذربایجان غربی داغ دل این عزیزان را تازه کرد.



نماینده مردم سردشت و پیرانشهر در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: استاندار آذربایجان غربی از مردمی که 8 هزار مصدوم شیمیایی را در عقبه تاریخی خود دارد به عنوان قاچاقچی خطاب می‌کند و می‌طلبد رئیس جمهور برخورد قاطعی با اینگونه صحبت‌ها داشته باشد چرا که کولبران ما شایسته اینگونه برخورد نیستند.



وی با یادآوری سوال روز گذشته تعدادی از نمایندگان از وزیر اقتصاد گفت: 3 ماه طول کشید تا وزیر اقتصاد روز گذشته در صحن حضور یابد و حال که در مورد مشکلات مرزی صحبت شد چرا اجازه داده نشد تا این پرسش و پاسخ رأی‌گیری شود. باید به وزیر اقتصاد کارت زرد داده می‌شد چرا که وی مخالف سرسخت فعالیت کولبران است.



عضو کمیسیون اجتماعی مجلس گفت: کولبران ما برای 50 هزار تومان جان خود را به خطر می‌اندازند و اینها دانش‌آموزانی هستند که صبح‌ها تحصیل می‌کنند و شب‌ها مشغول کار می‌شوند لذا اینگونه برخورد شایسته آنها نیست و انتظار داریم وزارت کشور برخوردی با آنها داشته باشد./













رسول خضری2/2/2017 3:59:55 PMhttp://media.icana.ir/Image/2017/02/201702109858726722_Thum.jpg



دانلود


 




پایان پیام


  • کد خبر : 187912
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم